Tu

Posted: Iunie 27, 2011 in 2010

// // Ma trezesc de dimineata si ma uit in tavan.

Incep sa ma gandesc la mine, la ce am;

Gandu-mi se opreste asupra ta. Ce frumos!

Dar te simt departe, ma simt racoros.

Tot ai impresia ca te vreau doar goala.

Da, te vreau, ca nu esti vreo nasoala;

Cand te vad chiar mi se scoala.

Imi zici sa-mi caut alta, eu pe tine am boala

Si dac-ar fi s-astept, voi astepta,

Te voi asculta si te voi respecta,

Caci tu contezi pentru mine, la fel dorinta ta,

Asa ca ai incredere in mine  ca voi astepta.

Stiu ca am facut lucruri multe si urate,

Stiu ca tu crezi ca pot face mai multe,

Dar nu stii o chestie, si e cam naspet:

Eu te iubesc mult, trecutul il regret,

Regret deciziile luate in prima secunda,

Cand simteam ca nu mai suntem pe aceeasi unda.

Ma inselam amarnic, pe tine te-nselam,

Dar totusi te iubeam si regretam.

Ma ofticam c-am pus placerile pe primul loc,

Relatia noastra se transforma intr-un joc.

Il jucam amandoi, flit nu ne dadeam:

Ce ne ajuta era ca ne iubeam.

Acea iubire pura, cuvintele acelea..

Tot ce conta eram NOI, nu ELE,

Nu prea eram pus pe al doilea loc,

Cu bicicleta nu ma dadeam deloc

Iar fiecare seara era tot mai frumoasa

Chiar daca la mustata tu erai paroasa,

Chiar daca cu nasul te tot complexai,

Chiar daca-ti dadea borsu cand te cracanai.

Stii ca toate astea sunt spuse la plesneala,

Stii ca esti perfecta in lumea reala,

Iar in lumea mea tu esti o regina.

De ce te iubesc? Tu esti de vina!

Tu m-ai innebunit, tu m-ai fermecat,

Tu m-ai inlemnit cand m-ai sarutat,

Tu ma iei in brate cu inima batand,

Tu vii inspre mine, te-apropii gafaind,

Tu zici ca n-ai nimic, de fapt iti este rau,

Tu ma iubesti, tu esti ingerul meu.

Paradisul meu e aici, doar cu tine,

Oricat de rau ma simt, tu faci sa-mi fie bine.

Tot ce pot sa spun e ca obosesc

Cand stau sa ma gandesc cat de mult te iubesc.

Comentarii
  1. Silviu spune:

    vai doamne ce bun esti! ❤
    poti sa ma inveti si pe mine ce faci?
    eu sunt cam inapt :o3

Lasă un răspuns

